19.8.2014
ၿမိတ္အမ်ားပိုင္ေကာ္ပိုေရးရွင္းကုမၸဏီသည္ တနသၤာရီ - တံုခါ - သဲျဖဴ - ေမာေတာင္လမ္းပိုင္းကို ဘီအိုတီ စနစ္ျဖင့္ လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ၿပီး လမ္းအသံုးျပဳခ ေကာက္ခံျခင္းလုပ္ငန္းကို လုပ္ကုိင္ခြင့္ရရွိခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္မွ ၾသဂုတ္ ၁ ရက္တြင္ ခြင့္ျပဳေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဦးမ်ဳိးေအာင္က “ၿမိတ္က ေရထြက္ပို႔ကုန္ေတြကို ထိုင္းႏိုင္ငံကို အဓိကတင္ပို႔ေနေပမယ့္ ေရလမ္းေၾကာင္း ကုိပဲ အားကိုးပို႔ေနရတယ္။ ေရလမ္းေၾကာင္းက မိုးတြင္းဆိုရင္ သိပ္အဆင္မေျပဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကုန္းလမ္း ကေန တင္ပို႔ႏိုင္ေအာင္ ဒီလမ္းမႀကီးကို ေဖာက္လုပ္ေနတာပါ”ဟု ေျပာသည္။
တနသၤာရီ - တံုခါ - သဲျဖဴ - ေမာေတာင္လမ္းပိုင္းသည္ ထိုင္းႏိုင္ငံ၏ ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီးမွ ခြဲထြက္ လာသည့္ လမ္းပိုင္းႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏွင့္ ထိုင္းကုန္သြယ္ေရး တိုးျမႇင့္ေရးအတြက္ အဓိကက်လာမည့္ လမ္းပိုင္းျဖစ္သည္ဟု ၎က ေျပာသည္။
ၿမိတ္ၿမိဳ႕ႏွင့္ တနသၤာရီလမ္းပိုင္းကို ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ေနၿပီး ၆၉ မိုင္ ၃ ဖာလံု ရွိမည့္ တနသၤာရီ - တံုခါ -သဲျဖဴ - ေမာေတာင္ လမ္းပိုင္းကို ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ ၿမိတ္အမ်ား ပိုင္ ေကာ္ပိုေရးရွင္းကုမၸဏီက တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္သည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ တနသၤာရီ - ေမာေတာင္လမ္းပိုင္းကို ေျမနီလမ္းအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးေနၿပီး ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား စတင္သြားလာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းလမ္းပိုင္းကို ကတၱရာခင္းလမ္းအဆင့္အထိ ျမႇင့္တင္ သြားမည္ျဖစ္ကာ သံုးႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း ၿပီးစီးႏိုင္မည့္ စီမံကိန္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနသည္။
တနသၤာရီ - တံုခါ - သဲျဖဴ - ေမာေတာင္ လမ္းပိုင္းၿပီးစီးခ်ိန္တြင္ ထိုင္းႏိုင္ငံမွ ခရီးသြားမ်ားပိုမို၀င္ေရာက္လာ ႏိုင္သည့္အတြက္ ကတန္ကၽြန္းစု အေနာက္ဘက္ျခမ္းတြင္ အပန္းေျဖဟိုတယ္မ်ား ဆက္လက္တည္ ေဆာက္သြားမည္ဟုလည္း ဦးမ်ဳိးေအာင္က ေျပာသည္။
ၿမိတ္ၿမိဳ႕တြင္ ၿမိတ္အနာဂတ္ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီမွလည္း ၿမိတ္အထူးစီးပြားေရးဇုန္ တည္ ေဆာက္ရန္ ေဆာင္ရြက္ေနသည္ဟုလည္း သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
Mizzima - News in Burmese
ထိုင္း-ျမန္မာ နယ္စပ္ျဖစ္သည့္ သံျဖဴဇရပ္-ဘုရားသံုးဆူ နယ္စပ္ကုန္သြယ္လမ္း ေဖာက္လုပ္ေနမႈ အေျခအေနကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလပိုင္းက ေတြ႔ရစဥ္။ ဓာတ္ပံု-ေဟာင္ဆာ(ရာမည)
No comments:
Post a Comment