address

ေဒါနေျမေန႔စဥ္သတင္းဌာနသို႔ စာမူမ်ား ေပးပို႔လိုပါက ( dawnamyay2013@gmail.com ) သို႔ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္

Thursday, January 8, 2015

လမ္းမၿပီးခင္ ခရီးသည္တင္ အိမ္စီးကားမ်ားကို တရားမ၀င္ဂိတ္ေၾကးေကာက္ ကာ သြားလာခြင့္ေပးေနသည့္ ျမ၀တီ - ေကာ့ကရိတ္ ေဒါနေတာင္ပတ္ကားလမ္း



       ပံုစာ - လမ္းသစ္ကို တရားမ၀င္ အသံုးျပဳဘို႔အတြက္ ေစာင့္ဆိုင္းေနၾကသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အခ်ိဳ ႕ကိုေတြ႔ရစဥ္။

8.1.2015

လမ္းစီမံကိန္းအၿပီးစီးေသးတဲ့ ျမ၀တီ - ေကာ့ကရိတ္ ေဒါနေတာင္ပတ္ ကား လမ္း ကို အဲဒီလမ္းေပၚမွာရိွတဲ့ လက္နက္ကိုင္အဖြဲ႔အစည္းေတြက ဂိတ္ (၆) ခုေလာက္ထားၿပီး ခရီးသည္တင္အိမ္စီးကားငယ္ေတြကို တရားမ၀င္ဂိတ္ ေၾကးေတြေကာက္ခံၿပီး သြားလာခြင့္ျပဳေနတယ္လို႔သိရပါတယ္။

ခရီးသည္တင္အိမ္းစီးကားေတြကို တဂိတ္ကိုအနည္းဆံုး က်ပ္(၁) ေထာင္ထက္ မနည္းတဲ့ဂိတ္ေၾကးေတြကို ဂိတ္တိုင္းမွာေကာက္ခံေနၿပီး ျမ၀တီကေနလမ္းသစ္ကို စ၀င္မဲ့ပထမဆံုးဂိတ္မွာေတာ့ ကားတစီးလွ်င္ က်ပ္ေငြ (၅) ေထာင္ႏႈန္းနဲ႔ေကာက္ခံေနတယ္လို႕႔ ကားသမားအခ်ိဳ ႕က ဆိုပါတယ္။

လမ္းစီမံကိန္းမၿပီးခင္မွာ ေန႔စဥ္ကားအစီးေရ ရာဂဏန္းအထက္မွာရိွတဲ့ကားေတြကို သြားလာၾကတဲ့အတြက္ အခ်ိန္မေရြး ႀကီးမားတဲ့အႏၱရာယ္ေတြ က်ေရာက္ႏိုင္တယ္လို႔ လမ္းေဖာက္လုပ္ေရး တာ၀န္ရိွသူတဦးက ေျပာဆိုပါတယ္။

ျမ၀တီၿမိဳ႕ခံေတြေျပာတာကေတာ့ တာ၀န္ရိွတဲ့လူႀကီးေတြကိုယ္တိုင္က စည္းကမ္းလိုက္နာျခင္းမရိွဘဲ သြားလာေနတာဆိုေတာ့ ေအာက္ကလူေတြကိုေျပာဆိုရတာခက္ပါတယ္ဆိုၿပီး ေျပာဆိုၾကပါတယ္။

လက္နက္ကိုင္အဖြဲ႔အစည္းေတြက တာ၀န္ရိွသူေတြကေတာ့ ဒီလမ္းေၾကာမွာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြသြားလာခြင့္နဲ႔ဂိတ္ေၾကးေကာက္ခြင့္ေတြ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ခြင့္မျပဳထားဘူးလို႔ဆိုပါတယ္။

လက္ရိွမွာေတာ့ ကားေတြေန႔စဥ္ ၀င္ထြက္သြားလာေနတဲ့အတြက္ ဒီလမ္းသစ္ဟာ အခုခ်ိန္မွာေတာင္ အၿမီးက်က္အၿမီးစား ေခါင္းက်က္ေခါင္းစား ဆိုသလို စည္းမဲ့ကမ္းမဲ့ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ စိတ္ပ်က္မိတယ္လို႔လည္း ေဒသခံေတြက ေျပာဆိုေနၾကပါတယ္။

ဒီလမ္းကိုအသံုးျပဳေနၾကတဲ့ ကားသမားေတြ ေငြေၾကးအကုန္အက်ခံၿပီး အႀကိဳက္ေတြ႔ေနရတာကေတာ့ ျမ၀တီနဲ႔ေကာ့ကရိတ္ၿမိဳ ႕ကို မီးနစ္ (၅၀) ေလာက္နဲ႔ဘဲ ခရီးေပါက္ေနတာေၾကာင့္လို႔ သိရိွရပါတယ္။

ဒါေတာင္မွ ေတာင္ပတ္ကားလမ္းစီမံကိန္းက တ၀က္တျပက္ ကတၱရာလမ္းတ၀က္ ေျမနီလမ္းတ၀က္ အေနအထားမွာဘဲရိွေနပါေသးတယ္။

ခရီးသည္တင္ အိမ္စီးကားေမာင္သူေတြ အဆိုအရ အခုဆိုရင္ဒီလမ္းကေန နားလည္မႈနဲ႔သြားလာလို႔ရေနေတာ့ ကားတန္းတရက္ျခားဆိုတာ ခရီးသည္ေတြ အတြက္ မရိွသလာက္ျဖစ္သြားၿပီး ကုန္ကားႀကီးေတြ နဲ႔ခရီသည္ကားႀကီး ေတြကေတာ့ လမ္းေဟာင္းကိုဘဲ အသံုးျပဳေနၾကတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

လက္ရိွအသံုးျပဳေနတဲ့ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ကားလမ္းကေတာ့ တရက္ျခား ေျပးဆြဲေနရတာျဖစ္ၿပီး ကားေလးေတြေတာင္ အခ်ိန္တနာရီခြဲေက်ာ္ ေမာင္းႏွင္ရသလို ကားလမ္းပိတ္ေနရင္လည္း တေနကုန္နီးပါ ေစာင့္ဆိုင္ ရတာမ်ိဳးလည္း မၾကာခဏျဖစ္တတ္ပါတယ္။

ေဒသခံေတြကေတာ့ ဒီလမ္းသစ္ႀကီး အလံုးစံုၿပီးစီးသြားခ်ိန္မွသာ တရား၀င္အသံုးျပဳၾကမယ္ဆိုရင္ အားလံုးအတြက္ အက်ိဳးရိွမွာျဖစ္တယ္လို႔ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြေပးၾကပါတယ္။

အခုေတာ့ လံုး၀အသံုးျပဳဘို႔ အခ်ိန္မတိုင္ေသးတဲ့ ဒီေတာင္ပတ္ကားလမ္း သစ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တာ၀န္ရိွသူအဆင့္ဆင့္က ဒီလမ္းအသံုးျပဳမႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဒီအတိုင္းဘဲ မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳထားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ မလိုလားအပ္တဲ့ ဆိုက်ိဳး ေတြျဖစ္ေပၚလာႏိုင္တယ္လို႔ ေလ့လာသူေတြက သံုးသပ္ေျပာဆိုေနၾက ပါတယ္။

ဒီလမ္းသစ္ကိုေဖာက္လုပ္ေနတဲ့ ထိုင္းလမ္းေဖာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီကေတာ့ စီမံကိန္းကာလမွာ ဘယ္သူ႔ကိုမွ လမ္းအသံုးျပဳ ခြင့္မေပးဘဲ အသံုးျပဳ လို႔ အႏၱရာယ္တစံုတခုျဖစ္ခဲ့ရင္ တာ၀န္မယူဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္း အသိေပးဆိုင္ဘုတ္ ေထာင္ထားပါတယ္။

သတင္းႏွင့္ဓာတ္ပံု - ကရင္အမ်ိဳ းသား(မီဒီယာ)

No comments:

Post a Comment