address

ေဒါနေျမေန႔စဥ္သတင္းဌာနသို႔ စာမူမ်ား ေပးပို႔လိုပါက ( dawnamyay2013@gmail.com ) သို႔ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္

Wednesday, December 11, 2013

ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယ ကုန္သြယ္လမ္းသစ္ျဖစ္ေသာ ေဒါနေတာင္ ေရွာင္ကြင္းလမ္း ေဖာက္လုပ္မႈလုပ္ငန္း ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ၿပီးစီး

11.12.2013

ျမန္မာ-ထိုင္းနယ္စပ္ ကုန္သြယ္မႈ လမ္းေႀကာင္း၏ အဓိက အေရးပါေသာ ျမ၀တီ-ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယေျမာက္ ေဒါ နေတာင္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းပိုင္း ေဖာက္လုပ္မႈ တစ္ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ေက်ာ္ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္၍ ယခုႏွစ္ ေႏြရာသီတြင္ လမ္းၾကမ္းအဆင့္ ၿပီးစီးႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီၿမိဳ႕နယ္ သဃၤန္းညီေနာင္ ေက်းရြာမွ ေကာ့ကရိတ္အထိ ဟိုဘက္သည္ဘက္ ေဖာက္လုပ္လာမႈမွာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ၿပီး သက္ရင့္ေက်ာက္ေတာင္တန္းမ်ားေႀကာင့္ လမ္းေဖာက္လုပ္မႈ ၾကန္႔ၾကာေနေသာ္လည္း ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေမလတြင္ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ အာရွလမ္းမႀကီးအျဖစ္ ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီး ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထို႔အျပင္ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိ လမ္းအူေၾကာင္းႏွင့္ မလြတ္ကင္းေသာ လယ္ယာေျမႏွင့္ အျခားေျမမ်ားအား ကုမၸဏီ အေနႏွင့္ ေလ်ာ္ေၾကးေပးေဆာင္ ခဲ့သည္မွာလည္း ျမန္မာေငြ က်ပ္သိန္းေပါင္း တစ္ေထာင္ေက်ာ္ ေပးခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း See Sang Kan Yotha Co.Ltd(SKY) လမ္းေဖာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမွ ဆက္ဆံေရး တာ၀န္ခံ မၾကဳလုနီက ေျပာၾကားသည္။

"ယခုလုပ္ေနတဲ့ လမ္းအူေၾကာင္း Savage ပိုင္းမွာ အခက္အခဲေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ လမ္းေဖာက္လုပ္ တာ ျပည္ သူေတြရဲ႕ေနရာ ထိသြားတဲ့အတြက္ ေလ်ာ္ေၾကးေတြ ေပးခဲ့ရပါတယ္။ လမ္းေဖာက္လုပ္ဖို႔ ဘတ္ဂ်က္ကို ထိုင္းအစိုးရက ထုတ္ေပးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ AGDB နဲ႔ Jiker ကူညီေပးမယ္ဆိုတာ လမ္းအူေၾကာင္း ရွာတုန္းအဆင့္ပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ဒီလမ္းအတြက္ ဘက္ဂ်က္ကို ထိုင္းအစိုးရက ထုတ္ေပးထားတယ္ ဆိုေပမဲ့ ျမန္မာအစိုးရ အေနနဲ႔ လမ္းအူေၾကာင္း အတြင္းမွာ ရွိေနတဲ့ အိမ္၊ လယ္ေျမပိုင္ရွင္ေတြကို အဆင္ေျပေအာင္ ညိႇႏိႈင္းေဆာင္ရြက္ ေပးဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္" ဟု ၎ကေျပာၾကားခဲ့သည္။

ႏွစ္ႏိုင္ငံ ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားထိပ္မွ သဃၤန္းညီေနာင္ ထိလမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရး၊ သဃၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ေရးအတြက္ ထိုင္းအစိုးရမွ ထိုင္းဘတ္ေငြ သန္း ၁၁၄၀ (အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃၈ သန္း) ကုန္က်ရန္ လ်ာထားသည့္အနက္ တံတားႀကံ့ခိုင္မႈအတြက္ ဘတ္သန္း ၄၀ ေက်ာ္၊ လမ္းေဟာင္းျပဳျပင္ေရးအတြက္ ဘတ္သန္း ၁၅၀ ႏွင့္ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ေရးအတြက္ ဘတ္သန္း ၉၅၀ စသည္ျဖင့္ ခြဲေ၀သံုးစြဲ လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment